Automata
Automatyzacja archiwizacji dokumentów.
Program
AUTOMATA usprawnia proces archiwizacji, powiadomień oraz wysyłania dokumentów w firmie.

Podczas procesu archiwizacji aplikacja pobiera dane z baz danych.
Na podstawie pobranych informacji tworzy katalogi, w podziale na odpowiednich dostawców i nr zamówienia. Kolejne wersje zamówień są wyróżniane odpowiednią literą w nazwie pliku.
Tworzone archiwum jest czytelne i łatwe do przeszukiwania.

Istotną funkcją jaką posiada aplikacja jest możliwość automatycznego archiwizowania załączników z dowolnego folderu poczty (outlook2003/2007).
Zakładki konfiguracyjne umożliwiają łatwą konfiguracje, dzięki czemu szybko można dodać nowe rodzaje dokumentów, które mają być obsługiwane/archiwizowane podczas pracy programu.

Zadaniem aplikacji oprócz archiwizacji jest zbieranie i wysyłanie do dostawców dokumentów przeznaczonych dla nich.

Codziennie o określonej godzinie automatyczne program wysyła spakowane zip`em dokumenty mailem pod określone adresy email.
Część danych została ukryta ze względu na poufność.
piątek, 19 listopada 2010 14:17